Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 1788 ggr
[postmortum91]
5/5/17, 10:44 AM

Fick missfall idag

Var runt vecka 6 Idag, vaknade av att täcket var helt nerblodat. Jag är så löjlig så jag tror att jag är dömd att "bara" få ett barn. Detta pga att pendeln alltid visat ett barn och ouijabrädet sagt att jag dör när jag är 27. Idag är jag 26. Kanske för både jag och barnet under förlossningen om ett år. Helvete

Annons:
Monchalo
5/5/17, 10:55 AM
#1

Gud vad hemskt jag lider å dina vägnar 💚 Skriv här om du behöver skriva av dig all sorg som missfallet för med sig, finns här som medmänniska. Ta ouijabrädet och pendeln med en nypa salt, finns inga bevis på att världen styrs av sådana ting, däremot har kärlek och en positiv syn på livet stor inverkan på lycka och välmående. L

RoxannaS
5/5/17, 12:10 PM
#2

Åh jag beklagar så mycket. Kram 😕🌺


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
typjessica
5/5/17, 4:04 PM
#3

Men nej! Beklagar verkligen 😔

mollyt
5/5/17, 8:34 PM
#4

Åh usch vad tråkigt, jag tänker på dig! Jag håller med #1, ta det med en stor nypa salt. Ni har ju C och hon är ju faktiskt väldigt liten ännu så ni kommer säkert lyckas bli gravida igen om ni vill det. Kram på er, ta hand om varandra!

[postmortum91]
5/5/17, 9:18 PM
#5

Fy fan, nu sitter jag och har småpanik över att jag måste ta dessa förbannade piller (cytotec) jag var dum nog att googla på dem. Jag vill inte ha skitont. 

Tack alla ni som stöttar och ger kärlek. Haft en tuff dag men det kommer fler chanser. 
Jag tar dessa piller nu, jag uppdaterar er om hur jag mår senare ikväll

[postmortum91]
5/5/17, 9:24 PM
#6

Nu har jag svalt dem, känns som jag svalde döden. Fy fan vad läskigt. Jag sitter här och bara inväntar extrema smärtor (hoppas jag slipper)

Idag var jag förresten till kvinnokliniken och blev undersökt, vilket ni säkert förstår då jag fick cytotec. Det var lite rester kvar i livmodern. Hoppas verkligen vi får vår efterlängtade bebis nästa graviditet. Hur länge är det bra att vänta innan vi försöker igen?

Annons:
Starfall
5/5/17, 9:30 PM
#7

Nej, så hemskt! Lider med er! <3 Lita inte på vad pendeln och brädet säger, det finns inte och har aldrig funnits några bevis för att sådant kan förutspå saker och ting! Ta hand om varandra och ge varandra kärlek och se ljust på livet, det kommer att ordna sig för er! Ni kommer få er efterlängtade lilla bebis en dag! <3 Styrkekramar! <3

[Thiah]
5/5/17, 10:37 PM
#8

#6 jag hade knappt smärtor alla flesta gången med cytotec så det behöver inte alls göra ont. :) Och joel blev till cirka 8-10v efter vårt MA. Tror det var första eller andra mensen så ganska snabbt.

Liltith
5/5/17, 11:31 PM
#9

Ush lider med dig. Vet precis hur det känns. Vi var så glada att det gick så smidigt att bli gravida med nr två men i v 7 började jag blöda. 2 v senare visade testet negativt. Hade aldrig särskilt ont utan mest som en riklig mens. Hade en mens emellan sedan blev lillknodden till som nu ligger brevid och fyller 3 v på dagen. Håller tummarna för er!

Monchalo
5/6/17, 12:21 AM
#10

💚💚🙏🏻

RoxannaS
5/6/17, 12:31 AM
#11

Jag hade inte heller så värst ont av dem. Fick dock vaginalt. Dem rådde mig att vänta en cykel med vanlig mens innan vi försökte igen för att kroppen ska hinna återhämta sig innan. Finns risk för missfall igen om man försöker få tätt har jag hört. Men de är upp till er om vi vill chansa.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[postmortum91]
5/6/17, 12:36 AM
#12

Jag har inte känt av något än. Ska ta 2 tabletter imorgon också. Vi väntar så jag får mens en gång mellan först. Ska sova för kvällen. Sov gott alla vänliga själar

Sarah
5/6/17, 12:49 AM
Annons:
[Devya]
5/6/17, 11:56 AM
#14

Usch, jag beklagar.. Det där är nog inget man vill att någon ska behöva gå igenom. *skickar kramar*

Och lita inte på något Ouija grejs eller dylikt. Om de skulle säga sanningen så skulle många av mina bekanta redan varit döda och de är de minsann inte.

Djurälskaren87
5/6/17, 11:17 PM
#15

massa styrkekramar

Upp till toppen
Annons: