Annons:
Etiketterinhandlapreparera
Läst 2099 ggr
Cilyb
2017-04-08 19:22

Barnvagns hjälp

Det här med barnvagnar är ju en hel djungel. Finns så himla många att välja på. Vi har funderat på en Emmaljunga superviking. Är det någon som har den? Är den bra eller rekommenderar ni något annat?

Annons:
AmandaChristina
2017-04-09 15:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har en Emmaljunga super viking, och jag är såååå nöjd med den 😃 Har lufthjul till min och tycker den rullar på fint i alla olika terränger, vilket är viktigt för mig. Samt att den är stor, men inte alls för stor. Får plats i vår V50 utan problem. Lillen är en månad nu så har hunnit rulla den många mil redan och har egentligen inget negativt att säga om den.

[Kijsen]
2017-04-09 15:35
#2

Vi testkörde typ bara super Viking när vi skulle beställa vagn, den var smidig att köra, inte för låg och inte för hög. Min sambo är 1.94 lång och jag är 1.66 och den passade oss båda jättebra. Vi tog hjul med grova mönster i och framhjulen är svängbara men även låsbara. Vilket är så himla smidigt för då passar den i olika miljöer. Vi bor på landet och har mestadels grus/sten och asfaltsvägar att gå på. Den kändes som rätt val för oss och jag hoppas att vi kommer bli supernöjda med den. :) Har ni provat några vagnar annars?

Cilyb
2017-04-10 13:04
#3

#1 tack så mycket för svar :) vi provkörde den igår och den verkar vara super bra.

Cilyb
2017-04-10 13:06
#4

#2 tack så mycket för svar :) vi var inne på babyproffset förra veckan och provkörde några vagnar. Men den vi föll för var faktiskt Emmaljunga super viking. Så det blir nog förmodligen att köpa den :)

mollyt
2017-04-20 15:25
#5

Vi tittade på deras vanliga Viking men det blev en begagnad Ozone (väldigt lika på centimetrarna i storlek). Jag är sjuuuuuukt nöjd!

Cilyb
2017-04-24 22:45
#6

#5 vi har faktiskt med kollat runt lite på begagnande vagnar och vissa är ju verkligen super fina. Så kanske blir en begagnad tillslut :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: