Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 1020 ggr
Missmagi
4/5/17, 2:25 PM

Blöder ännu mer :(

Under hela min graviditet så har jag blödigt varrannan till var tredje dag ungefär. Idag är jag är i v 9. För en vecka sedan såg jag hjärtljud på lilla pyret och dom kunde se att det blödde ifrån livmoderhalsen. Jag fick order om att ta det lugnt, vilket jag gjort. Men under dom senaste tre dagarna har jag börjat blöda mer så pass att det kommit i trosorna. Är så fruktansvärt rädd för mf och jag vågar ju knappt göra nåt ansträngande alls för rädslan av att börja blöda ännu mer. Har redan vart inne på UL tre gånger under denna graviditet och känner mig som en stammis på gyn akuten och det känns dumt att åka idag igen för varje gång jag ska blöda. Några fler som blödigt länge under sin graviditet? Och bebisen klarade sig. Jag behöver solskens historier.

Annons:
Missmagi
4/5/17, 4:02 PM
#1

Fasiken… ett missfall för nu forsar det. Hur orkar man gå igenom missfall efter miasfall?

Fien
4/5/17, 4:20 PM
#2

Ånej! Lider med dig men det är inte ditt fel! Du skrev att du inte vågar göra något men ett missfall rår man som kvinna aldrig för! Har du haft flera innan? I så fall bör du ju söka hjälp för det.

MinnaJosefin
4/5/17, 4:40 PM
#3

Skickar en styrkekram och beklagar jättemycket! :( som Fien undrar: har du haft fler innan och har du pratat med en bm för att få hjälp?

Alexzandra630
4/5/17, 5:25 PM
#4

Beklagar! Det enda man kan trösta sig med är ju att det antagligen var något fel på fostret och det är absolut inte ditt fel! Det är många saker som ska klaffa för ett barn ska bli till. Styrkekramar!

Sparven88
4/5/17, 5:35 PM
#5

Skickar en styrkekram till dig! ⚘

Djurälskaren87
4/5/17, 5:58 PM
#6

Styrkekram

Annons:
Upp till toppen
Annons: