Annons:
Etikettmammor
Läst 2580 ggr
linneape
3/14/17, 3:52 PM

Amningsbh för STORbystade?

jag har 6 veckor kvar till beräknat datum och jag börjar fundera mer och mer över amnings-bhar..  Jag har 75J i vanliga fall och brösten har vuxit märkbart redan nu. Har just nu en amningsbh i strl 80J men är rädd att den inte kommer passa efter förlossningen. Har kollat runt och försökt hitta en mjuk skön amningsbh i större storlekar men hittar bara dem med byglar som kostar multum… 

Hur har ni andra stortuttade brudar gjort? Har ni något bra förslag?  eller något bra tips på skön amningsbh upp till K-kupa?

Annons:
PerhapsimAnna
3/14/17, 8:41 PM
#1

Åh i feel you! Fått köpa alla mina på change och det är snordyrt!

Mitt tips är amningslinnerna som finns på H&M och jag kör på stl L men har ifs *bara* 80H. Tycker dock dom är väldigt rymliga, testa vettja! Vääääldigt bekväma och ha hemma o så får du ha en snordyr bygel bh när du ska iväg någonstans :)

MinnaJosefin
3/14/17, 9:05 PM
#2

Jag vill med ha hjälp med detta! Strl 75 F i vanliga fall, 5 veckor kvar och amningsbh:arna som jag köpt tidigare är alldeles för små.. vart köper man ifrån om man har stor och tung byst? bröst som redan blivit ammade av ett barn med. Amnings linnen kan jag inte ha, brösten "kasar" lixom ner under kanten på linnet, kanten är som sagt inte hård nog för att bli kvar under bröstet.. väldigt detaljerat haha men jag blir tokig på bh:ar just nu!

PerhapsimAnna
3/14/17, 11:00 PM
#3

#2 Change har väldigt bra amningsbh:ar! :) Men något dyra :(

MinnaJosefin
3/15/17, 8:17 AM
#4

#3 tack! Ska kolla det :)

Madde
3/15/17, 8:04 PM
#5

Min bästa amningsbh kommer från twilfit och den kostade runt 500kr och så här i efterhand är jag så nöjd över att jag köpte den. Tror jag har 85G på den jag har idag. De andra billigare amningsbh:arna/amningslinnena tag mig mjölkstockning. Så har fått sluta använda de då de sitter för tight.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

MinnaJosefin
3/15/17, 11:06 PM
#6

Beställde från change idag, dyra men såg dock fina och sköna ut! Jag tog en strl större än vad jag har för tillfället, kanske skulle tagit 2 strl större t om när mjölken rinner till? Vi får se, men det känns skönt att ha hittat något som jag tror kan sitta riktigt bra:)

Annons:
fluffis
3/16/17, 7:08 AM
#7

http://www.evasunderklader.se ser fina ut. Inte jättebilliga men det finns stora storlekar och det finns för amning. Var sugen på att handla där förra gången jag var gravid men det blev aldrig av. Jag fastnade för amningslinnen från Cantaloop istället men de verkar inte finnas längre.

Upp till toppen
Annons: