Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 1045 ggr
Mirrorglace
3/13/17, 9:55 AM

Gravid???

Det är så att jag under en tid nu haft väldigt många gravid tecken, jag vaknar bla med metallsmak och den håller i sej under dagen, har sjuk bränna i halsen, blir utmattad fort, andfådd som fan, och jag äter mat på morgonen för är hungrig, har inte ätit frukost sen jag var riktigt liten. När jag röker mår jag illa tillslut (OBS har ej planerat att bli gravid), jag har sjuuka humörsvängningar helt sinnes är dom. Jag oroar mej mycket också och är varmare än vanligt, också ömmar mina bröst väldigt… reagerar också jätte mycket på lukter, inbillar mej nästan dom haha. Men den stora saken är den att jag äter hormonfria p-piller och jag har blött nu längre tid fast ja inte ska. Läst att vissa kan blöda men vad tror ni? Kanske är p-piller som gör att jag blöder men är gravid. För känns konstigt allt i kroppen. Tacksam för svar osv!

❤️

Annons:
Gimbergsson
3/13/17, 10:01 AM
#1

Det bästa är nog om du gör ett graviditetstest, då får du ett svar, svart på vitt, och kan agera utifrån det.

Lojs
3/13/17, 10:02 AM
#2

Det enda säkra sättet att veta är att ta ett graviditetstest. Hormonerna kan löpa amok av andra anledningar och ge liknande symptom, det kan även finnas helt andra anledningar.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: