Annons:
Etikettlilla-barnet
Läst 2225 ggr
Sandiy
2/22/17, 1:33 PM

Vågar vi åka ändå??

Vi tänkte åka o hälsa på mina föräldrar o stanna ett par dagar där. Men sen ringde min mamma o sa att hon fått feber. Så vi valde att strunta i att åka. 
Men febern försvann samma dag hon fick den (igår). Och har fortsatt vara feberfri utan några febernedsättande. 
Så vågar vi åka ner imorgon alt fredag? Elller är de dumt med tanke på rs säsongen? :/. 
Blir första gången dom får träffa bebis sen födseln =(

Annons:
[Nalaa]
2/22/17, 2:11 PM
#1

Jag är inte alls insatt i RS men jag hade väntat faktiskt. Visserligen var vår lilla pärla infektionskänslig i början och vi skulle vara väldigt försiktiga men spädbarn är väl mottagliga med…

VeronicaKahlbäck
2/22/17, 4:47 PM
#2

Hur gammalt är barnet? Läs på 1177.se, tycker dom har bra information. Jag vet nu två bebisar varav den ena är stor nu som fått intensivvård pga rs-virus så kommer vara väldigt försiktig.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Aristarcos
2/22/17, 6:19 PM
#3

Undviker alla som är sjuka förkylda name it ett år framåt..från födseln

Pontiac57
2/22/17, 6:41 PM
#4

Jag personligen hade vågat åka men kanske beroende lite på hur gammal bebis är? Över 1 månad hade iaf jag åkt

[Thiah]
2/22/17, 6:47 PM
#5

#3 hur fungerade det i praktiken? Jag hade aldrig kunnat undgå så mycket folk, så länge, speciellt med tanke på att halva min bekantskapskrets jobbar inom dagbprs(inklusive maken)

Alexzandra630
2/22/17, 7:59 PM
#6

Jag hade avstyrt besöket. Men det hade jag gjort även utan bäbis i influensa-säsong.

Annons:
Upp till toppen
Annons: