Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 13077 ggr
Anonym
Anonym
2/11/17, 1:53 PM

Missfall eller ej? *ÄCKLIG BILD*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa

Jag har trott ett tag att jag vart gravid, hann aldrig göra test och fick min mens igår.. Haft otroliga magsmärtor och idag kom detta i bindan..
Kan det varit ett tidigt missfall? Jag har haft små blod klumpar förut när jag fått mens men aldrig en sån här stor…. Snälla hjälp

Annons:
Honestyisdead
2/11/17, 1:59 PM
#1

Omöjligt att svara på. Jag hade tagit det som vanligt mens.

Alexzandra630
2/11/17, 2:11 PM
#2

Jag har fått sånna under vanlig mens också. Så jag hade tolkat det som mens.

Agafia
2/11/17, 2:18 PM
#3

Ser ut som en blodkoagel vid mens , inte ovanligt men lite halväckligt .

Fridaaaa
2/11/17, 2:29 PM
#4

Så får jag ofta vid mens.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anonym
Anonym
2/11/17, 2:30 PM
#5

Tusen tack för eran kommentarer, då kan jag lugna ner mig lite iallafall och slippa vara orolig… Kram

RoxannaS
2/11/17, 5:27 PM
#6

Bästa sättet att avgöra om det är missfall är att göra ett gravtest. Får du utslag då och blöder och det kommer klumpar så är det missfall. Jag tycker inte att det där ser speciellt stort ut. Har själv haft missfall och det var betydligt större klumpar än sådär


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
[Devya]
2/11/17, 8:22 PM
#7

Ser helt normalt ut.

Anonym
Anonym
2/11/17, 8:46 PM
#8

#6, RoxannaS
Kan man ta ett test medans man blöder? Kan inte blödningen på något sätt förstöra resultatet liksom? 

Tack alla som kommenterar!! <3

[Smulan_88]
2/11/17, 9:35 PM
#9

En liten tanke bara… är det inte skönare att tänka att det är vanlig mens. Skulle det vara ett tidigt missfall så gör ju vetskapen om det varken till eller från. Det gör ju inte att man mår något bättre menar jag* Och vill du bli gravid, så börjar nästa chans nu och jag håller så klart tummarna att det går hela vägen!! ❤

RoxannaS
2/11/17, 11:00 PM
#10

Nej du testar ju med urinen. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Anonym
Anonym
2/12/17, 11:35 AM
#11

#9, jo absolut! Men OM det skulle vara ett missfall måste jag ju vara medveten om det så att hela "fostret" eller hur man kan kalla det efter så kort tid kommer ut, så jag vet om jag behöver skrapas eller inte .. Tack fina du <3

#10, Jo det förstår jag :) Men jag menar om du tycker att jag kan ta ett test nu medans jag blöder eller om jag bör vänta tills blödningen är över? Jag använder binda så när jag kissar droppar det ju ner lite blod (förlåt för informationen) men jag tänker så inte det slår ut testet så jag får fel resultat om du förstår hur jag menar.. :)

RoxannaS
2/12/17, 2:16 PM
#12

Tror inte det spelar någon roll om det är tidigt missfall så finns ju inte hormonen kvar i kroppen så länge så väntar man finns ju risken att man aldrig får veta ändå. Men så tidiga missfall brukar sköta sig själv. Håll koll bara så man inte får ont i magen och feber


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Devya]
2/12/17, 6:05 PM
#13

#11 Hur sen var du då? För jag antar din mens var sen om du misstänkte graviditet?

Annons:
Anonym
Anonym
2/13/17, 9:19 AM
#14

#13, den va bara sen med 3 dagar. Men innan dem 3 dagarna fick jag symtom för graviditet (tyckte jag, nu förstår jag att det var PMS) och eftersom vi hade sex under min ägglossning misstänkte jag att jag va gravid.

[Devya]
2/13/17, 4:49 PM
#15

#13 Då behöver du inte alls fundera på skrapning. :) Det skulle varit annorlunda om du hade varit väldigt långt gången (då brukar ju inte ens medicinsk abort vara tillräckligt, som jag har förstått det).

Anonym
Anonym
2/13/17, 6:10 PM
#16

#15, okej tack så jätte mycket för infon!! Super snällt då kan jag slappna av haha :-)

Upp till toppen
Annons: