Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 665 ggr
Hejochho
2/5/17, 11:24 AM

BM+8

Hoppar in här och kollar om någon är i samma sits som jag. Har kört på ÄL-stickor denna månad och fått +utslag. Haft molande värk i mage/rygg sedan en vecka efter ÄL. (|detta är nu totalt i 3 veckor) Hade BM för 8 dagar sedan och mensen har inte dykt upp. Negativt på gravtest som jag testat några gånger den senaste veckan. Jag fattar noll? Innan när jag uppsökte damernas så fick jag en rosablandad flytning, kan detta vara mensen som är på g tros? Andra symtom den senaste veckan är ömma bröstvårtor/hårda bröst, rejäl molande värk i magen, trött och känt mig allmänt svullen i kroppen. Börjar bli otålig!

Annons:
Alexzandra630
2/5/17, 11:55 AM
#1

Jag testade inte positivt förrän bim+12. Så visst finns det hopp ännu. Dina symptom kan ju tyvärr lika gärna bero på mens.

Hejochho
2/5/17, 12:47 PM
#2

Okej! Ja, antar att det bara är att vänta. Spänningen är olidlig!

RoxannaS
2/5/17, 1:04 PM
#3

Då sitter vi i typ samma sits. Hade ÄL den 11:e så det är bim+11 nu. Stickningar och molande i sidan. Ont i ryggen. Uppblåst mage till och från. Gasig. Kissar oftare. Humörsvängningar. Men fortfarande bara negativa gravtest.. bröstvårtorna började ömma igår. Därför jag valde att testa i morse. Börjar bli jobbigt att vara så ovetandes nu. Använder P tracker appen för att kolla hur min menscykeln ser ut. Den har varit regelbunden så när som på några dagars skillnad bara sen augusti. Misstänker dock att jag inte haft en enda ägglossning sen i juni förra året. Första nu i januari. Och då skulle jag ha haft, enligt appen, ÄL den 3:e och mens för i alla fall 16 dagar sedan. Och nu händer ingenting… frustrationen växer. Vill bara få ett svar. :/ mens eller inte.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Thiah]
2/5/17, 1:46 PM
#4

Jag testade också negativt länge så hoppet finns :)

Hejochho
2/5/17, 2:31 PM
#5

Ja, är nog bara till att vänta någon vecka till innan man testar igen.

RoxannaS
2/5/17, 4:21 PM
#6

Vad tror ni om mitt fall då? Jag ska egentligen vara inne på nästa fertila period nu typ 🙈


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
MinnaJosefin
2/5/17, 4:52 PM
#7

Plussade på bim+9 :)

Upp till toppen
Annons: