Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 979 ggr
Missmagi
2/1/17, 9:10 AM

Gravtest hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog ett test tidigt i morse. Jag är på bim-3 idag vilket är tidigt jag vet men nyfikenheten tog överhand. Jag tycker mig se två streck eller är de så att jag inbillar mig två önske streck. Så jag måste fråga om hjälp. vad ser ni? Är de positivt?

Annons:
AnnaFagerell
2/1/17, 9:14 AM
#1

Jag tycker inte det visar positivt. Vänta en vecka och gör om det

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Fridaaaa
2/1/17, 9:17 AM
#2

Ser negativt ut för mig
Hade testat med om en vecka igen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Missmagi
2/1/17, 9:20 AM
#3

Ok då är det som jag befarade ett önske streck :( får testa igen om mensen inte dykt upp.

[Nalaa]
2/1/17, 9:22 AM
#4

Vänta, jag tycker mig se ett streck! Eller tycker och tycker, jag SER det!

[Nalaa]
2/1/17, 9:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jo, jag ser det absolut:-)

[Nalaa]
2/1/17, 9:28 AM
#6

Åh, mitt röda streck hoppade! Vänta:-p

Annons:
VeronicaKahlbäck
2/1/17, 9:28 AM
#7

Även jag ser ett sträck men om det är där strecket ska vara (vilket alltid syns på vissa test) eller om det lagt sej lite färg där kan jag inte svara på även om jag gissar positivt då det ser lite oregelbundet ut. Hela testet är lite mörkt. Jag skulle nog testa efter ett par dagar igen.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[Nalaa]
2/1/17, 9:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Så!

Missmagi
2/1/17, 9:38 AM
#9

Åå!! Du såg oxå?! Jag trodde att de var min hjärna ett tag som lurade mig totalt. Har suttit och stirrat på bilden hela morgonen och tyckte jag såg två streck men att de var så svagt. Jösses. Hur ska man kunna hålla sig några dagar till för att se om de är på riktigt 😀

Fridaaaa
2/1/17, 9:39 AM
#10

Haft som i #8 och inte varit gravid.
Men ja testa igen om några dagar för att vara helt säker :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

soundtrack
2/1/17, 9:40 AM
#11

Jag ser också nånting :)

Surpan
2/1/17, 9:42 AM
#12

Tydligt positivt tycker jag. :)

/Surpan

[Nalaa]
2/1/17, 9:48 AM
#13

Åh, jag var i samma situation för ett par veckor sen bara! Jag vände och vred på bilden, ökade kontrasten, minskade kontrasten, ändrade till svartvit bild och sedan tillbaka igen… Men jag ser det tydligt:-) Grattis, hoppas verkligen det stämmer nu! Du får gilla läget och testa imorgon igen, eller vänta ett par dagar till (jag vet! Det är ju typ omöjligt:-p)!

Annons:
Missmagi
2/1/17, 10:11 AM
#14

Haha ja vad knäpp man e egentligen som håller på. Omöjligt att vänta några dagar. Kanske blir imorn iaf har några stickor på lager så! 😂😀

[Nalaa]
2/1/17, 10:12 AM
#15

Uppdatera så vi får veta:-) Lycka till!

RoxannaS
2/1/17, 10:35 AM
#16

Jag ser ett sträck också. Men kan inte riktigt avgöra om de är grått eller inte. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Thiah]
2/1/17, 11:06 AM
#17

Jag ser också ett streck på telefonen.

Missmagi
2/1/17, 11:54 AM
#18

I verkligheten är strecket rött :) Fick lite bruna flytningar nu i samband med en kraftig molvärk o hoppas att de inte är blivit missfall. Om det nu var nåt! Ska nog testa imorn igen för att se om de är nått hcg hormon som stigit :)

[Nalaa]
2/1/17, 12:46 PM
#19

Ja, testa imorgon igen! Jag håller tummarna:-)

RoxannaS
2/1/17, 12:47 PM
#20

Tänk på att hormonen höjs varannan dag. Så de är inte så stor idé att testa varje dag. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Roxie
2/1/17, 1:51 PM
#21

Ser också :)

// Sofia

Sparven88
2/1/17, 2:58 PM
#22

Ser också ett sträck! :)

Djurälskaren87
2/1/17, 4:42 PM
#23

Ser :)

AnnaFagerell
2/1/17, 6:28 PM
#24

Har du flytningar nu är det garanterat mensen. Bara kämpa vidare 😃

Medarbetare på djurskydd.ifokus

VeronicaKahlbäck
2/1/17, 7:03 PM
#25

#24 garanterat? Hur menar du nu?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Elsa
2/1/17, 7:29 PM
#26

Jag hade bruna flytningar typ två dagar innan BIM, bebisen lever och gror i magen fortfarande ;) vecka 17 imorgon.


Missmagi
2/1/17, 7:46 PM
#27

Jo bruna flytningar i samband med molvärk bara. Inget rött än! :)

Annons:
[Nalaa]
2/1/17, 8:36 PM
#28

Så hade jag både första och andra graviditeten men det var ingen fara med det:-)

Djurälskaren87
2/1/17, 8:36 PM
#29

Jag hade med bruna flytningar innan BM och ljusrosa var i v 8 då. Är i vecka 15 och allt går bra ännu

[Fialisa94]
2/1/17, 9:02 PM
#30

Jahapp, är på BIM idag och har varit såå otålig med testen och testat en gång på BIM -6, negativt. Var rädd för att testa idag men nyfikenheten tog över, så jag köpte en Predictor Early. Och precis efter jag tog upp stickan från urinet såg jag ett streck (redan innan jag såg kontrollstrecket) och hjärtat stannade i bröstkorgen. Men när jag sedan lade ner stickan på golvet var strecket borta. Så det var lysande negativt. Någon som vart med om något liknande? Det kan dock vara så att BIM egentligen är på fredag för jag är inte säker på min lutealfas. Men vet i alla fall att jag hade ÄL 18 jan.

[Smulan_88]
2/1/17, 9:12 PM
#31

#20 hcg fördubblas varannan dag, men ökar ju så klart från dag till dag. #24 hård kommentar! Själv hör jag till skaran som två dagar efter + och BIM fick en rosabrun "blödning", denna varade i tre dagar och är i v.25+3, så där har du fel! Det kan gå bra trots småblödningar/bruna flytningar. Vad gäller strecket så ser jag också antydan till streck, så borde bli starkare inom några dagar.

Missmagi
2/2/17, 4:55 PM
#32

Fortfarande bruna flytningar och ett neg test idag. Får se om det är mensen som är på ingång eller om de e förtidigt att testa o få nåt resultat. Tack för era svar iaf :)

Upp till toppen
Annons: