Annons:
Etikettallmänt
Läst 1008 ggr
leikin
2017-01-19 14:47

Molvärk i ländryggen!

Är gravid i v. 14+6 och har fått sådan värk i ländryggen de senaste dagarna. Känns helt matt och knappt någon ork till att röra kroppen. Är föräldraledig med min son på 15 månader och orkar inte bära på han för mycket. Det hjälper inte att ligga och vila, någon som haft liknande och vet något som lindrar? Drömmer att kladda på linnex men det får man inte ta som gravid. Vad beror det på, hör det ihop med växtvärk eller är det början på foglossning? Hade nämligen det med min son men minns inte hur det började!

Annons:
[Thiah]
2017-01-19 15:58
#1

Växtvärk skulle jag säga. Har du någon vetekudde?

Djurälskaren87
2017-01-19 16:00
#2

Får med ont i ländryggen då och då. Brukar ta en vetekudde

Alexzandra630
2017-01-19 16:27
#3

Min foglossning började så. Hade jobbat en helg och tänkte att det nog var att jag hade lyft tungt men det var foglossningen. Boka tid hos sjukgymnast så snabbt som möjligt så du får hjälp. De ser ju även om det är något annat. Ont i ryggen kan man få av många olika anledningar. Bättre att hitta orsaken så det inte blir värre.

leikin
2017-01-19 20:10
#4

Har både vetekudde och värmefilt, inte ens haft en tanke på att använda de! Får vara flitigare med det! 😅 Får ringa och prata med dem, inte så kul att bli orörlig så tidigt! Kan man förhindra det tidigt så är det bara tacksamt!

Upp till toppen
Annons: