Annons:
Etikettbilder
Läst 2307 ggr
[Fialisa94]
1/18/17, 11:28 AM

Ägglossning på gång? *bild*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det ÄL på g? Inte så starkt som det ska vara så inte positivt antar jag? Men ändå ganska starkt. Smärta på höger sida vid äggstock hela dagen!

Annons:
[Fialisa94]
1/18/17, 2:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tog ett till nu senare på dagen. Det blev svagare. Spelar morgon/kvällsurin någon roll på äl-test? Vad innebär i så fall drt svagare testet? Jag brukar ha 4 veckor från sista mensdag till första. Senaste gånger var det dock bara 3 och mensen kom 1 vecka tidigt. Så om det är samma nu norde ÄL vara nu i dagarna. Annars om 1 vecka.

[Smulan_88]
1/18/17, 3:39 PM
#2

Det visar på en höjning men är inte positivt, så förmodligen sker ÄL inom några dagar. Så fortsätt med regelbundet sex så lär ni inte missa ÄL iaf. Håller tummarna! Kram

Elsa
1/18/17, 6:17 PM
#3

Cykeln jag blev gravid blev mitt test typ inte starkare än sådär :)


[Fialisa94]
1/19/17, 11:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jättesvagt idag!! Verkar som ÄL har varit! Är jag fortfarande fertil idag?

Anonym
Anonym
1/19/17, 11:58 AM
#5

#4 Varför har ni bara inte sex i typ fyra dagar i rad när det började visa en höjning? Spermier kan ju överleva ett bra tag. Känns svårt att pricka in exakt när ägget är där… När jag blev gravid hade vi sex fem dagar innan min ägglossning.

[Fialisa94]
1/19/17, 12:02 PM
#6

Det har vi! Jag försöker bara förstå mig på testerna, då det verkar som jag haft ÄL 1 vecka tidigare än vad min app tror. Anledningen till att jag köpte tester var för att jag fick äl-smärtor och ville dubbelkolla. Verkar som att jag ska lita på min kropp i alla fall!

Annons:
Elsa
1/19/17, 1:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här ser du mina ÄL test från oktober då jag blev gravid. Hjärtana betyder sex.

Blev befruktad och gravid den 27 oktober :)


Anonym
Anonym
1/19/17, 2:01 PM
#8

#6 Åh vad bra, trodde ni inte hade utan försökte pricka in ägglossning med samlag haha!! :) Hoppas det tar sjg! Lycka till.

Upp till toppen
Annons: