Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 7822 ggr
Anonym
Anonym
1/4/17, 11:54 AM

Öppnad clearblue digital

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag vet! Desperationen själv. Slita upp ett digital test!! Jag ska komma till historien. Saken hör till den att för några månader sedan var mensen försenad. De enda testet som låg hemma var ett dyrt clerblue digital. Detta visade negativt men jag ville se innehållet själv för en tolkning. Jag bröt upp testet. Haha jag vet jag är knäpp! Hur som så kunde jag inte släppa resultatet av testet som visade detta (se bild) hur skulle ni tolka detta? En graviditet på gång men med för lite hcg? eller ett negativt test? Jag ska säga att tre dagar efter taget test började jag blöda och mensen kom. Men jag kan inte släppa tanken på att om jag kanske lyckades den gången iaf. Hjälp någon!

Annons:
Alexzandra630
1/4/17, 12:52 PM
#1

Jag förstår inte har du öppnat upp ett par månader gammalt test?

Anonym
Anonym
1/4/17, 12:57 PM
#2

Nej. Jag tog kort på den förut. Hade den kvar av nån anledning.

Fien
1/4/17, 1:24 PM
#3

Jag förstår nog fortfarande inte. Har du öppnat ett test som du tog för flera månader sedan? I så fall räknas ju inte resultatet om testet legat i några månader. Du ska läsa av efter 5 min och jag tror max tiden är 30 min på många test.

Alexzandra630
1/4/17, 1:34 PM
#4

Du skrev ju att testet var negativt och att du fick mens. Alltså var du inte gravid. Eller vill du veta om det kanske eventuellt kunde varit ett missfall? Förstår inte riktigt varför du skulle vilja veta det.

Anonym
Anonym
1/4/17, 4:04 PM
#5

Tänkte mer om ett missfall hade uppstått. Saken är den att jag öppnade testet då jag tog det. Tog kort på det och hade de kvar på mobilen. Så de är inte ett nytagen kort.. Funderingen kring om de kunde ha varit en början till en graviditet och jag fick missfall eller om det faktiskt var negativt testet. Ni vet ju hur de är med dom billigare testerna. Har man lite hcg i kroppen syns de genom att de e tunt streck. Tänkte om någon viste hur dessa tester funkade lika dant?

[Smulan_88]
1/4/17, 4:11 PM
#6

Clearblues digitala test ska det vara 4 streck på för att det ska visa graviditet. Två på ena och två på andra teststickan. Har själv i "frustration" delat på ett sådant test.. så skulle säga att du tyvärr inte va gravid. Håller tummarna att du snart får ditt efterlängtade + ❤

Annons:
Alexzandra630
1/4/17, 4:36 PM
#7

Jag skulle ju mycket hellre varit inte gravid än att ha fått missfall. Så skönt att det visade att du inte var gravid även inne i testet. Hoppas att du plussar snart :-)

Anonym
Anonym
1/4/17, 4:39 PM
#8

Tack! Vilken lättnad. Jag kunde inte släppa tanken på att de kunde ha vart missfall men då vet jag lite mer iaf. :)

Upp till toppen
Annons: