Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 919 ggr
TezzD
12/18/16, 7:18 PM

Vi med BIM 23-25 Dec

Ja… tänkte vi kunde samlas här och diskutera våra "symtom" och följas åt mot det starka pluset. Även hjälpa varandra att tolka test vore roligt. Jag plussade svagt den 16 Dec. Men fick negativt igår och idag. (Ej morgonurin) Imorgon den 19 tar jag ett test på morgonurin. .. jag vet inte exakt när BIM infaller egentligen då min mens hoppade en månad. Men enligt min app så är det den 23 Dec. Heja alla! Det är förresten 3e barnet som vi försöker få till. :-) Har två flickor 4 och 6 år med annan pappa. Och dom har haft min nuvarande som låtsaspappa sen dom var 1 och 3. Mina symtom hittills är en REJÄL molvärk och idag mensvärk på det med dålig mage… stick och pirr då och då… lite försämrad aptit, huvudvärk och trött.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Candela
12/18/16, 9:26 PM
#1

Jag har BIM runt den 26:e.. Känner inte av nånting än, men det har ju bara gått ca 5 dagar sen ägglossning 😉

TezzD
12/18/16, 9:35 PM
#2

#1 Välkommen. Är det första barnet eller har du fler? :-) Ja då är det iaf några dagar till innan du kan testa om du vill det :-P Jag plussade med båda mina tjejer på ÄL +8 ;-)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Candela
12/18/16, 10:12 PM
#3

Har två pojkar med en tidigare partner, de är 11 och snart 13 år gamla nu.
Jag avvaktar nog med att testa till den 26:e, om mensen inte har kommit då.

Jag brukar kunna veta ca 3 dagar innan mens att den ska komma; mina flytningar börjar avta, bortsett från att det då och då kan komma pyttelite blod på pappret när jag torkar mig. Sen kommer alltid mensen 1-2 dagar senare.

Men om min kropp börjar bete sig annorlunda innan dess så kanske jag testar ändå 🤪

TezzD
12/18/16, 10:30 PM
#4

Skönt att ha det så regelbundet och exakt Candela :-) Håller alla tummar och tår :-) + Mysigt med en sladdis och tur att jag inte är ensam med en trea med annan pappa hihi

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
12/20/16, 8:46 PM
#5

Ingen mer här inne ? :-) Candela hur mår du? Själv ligger jag på soffan med molvärk… och brösten har börjat strama och ömma idag!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Candela
12/20/16, 10:42 PM
#6

Har haft lite huvudvärk igår och idag, men det beror nog på stress. Annars har jag nog inte hunnit "känna efter" så mycket, har för mycket annat omkring mig just nu :P

En sak jag funderar på är hur livmodertappen ska kännas så här dags? Min brukar för det mesta vara ganska mjuk, men nu är den väldigt hård.

Annons:
TezzD
12/21/16, 12:35 PM
#7

Jag blir helt förvirrad. Hade temphöjning idag från 36.4 till 36.7! Tänk om jag inte haft ÄL och det är dags för ÄL nu istället för mens?!?! Har bara tempat i en vecka så jag vet ju inte hur jag låg förut. Men har legat på 36.3 för ett tag sedan och även 37 är jag va på vc förra månaden. .. är helt förvirrad här. Har sån jäkla molvärk sen snart 1 vecka tillbaka!! Trodde därför jag haft ÄL och närmade mig mens. Hade mensvärk som fasen i söndags så jag va riktigt dålig i magen… och nu är det ju snart BIM. .. WTF? Tappen är hård både före ÄL och efter ÄL så det där är svårt. I går var min tapp mjuk utanpå och hård inuti. Men inget älsekret, mest vattnigt och vit.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Candela
12/24/16, 11:42 AM
#8

Hur går det för dig? Jag har varit öm i brösten igår och idag, men det kan ju lika gärna vara vanlig PMS.

Nu ska vi åka hem till mina föräldrar och fira jul. God Jul på dig!

TezzD
12/24/16, 3:22 PM
#9

Samma här Ömmar som sjutton. Neg test igår. Ingen mens God jul :-)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: