Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1402 ggr
[Smulan_88]
12/12/16, 9:47 PM

Se kön på skallformen?

Hej! Va inne och smygkikade lite i januarimammor tråden och där var det två som kunde se/gissa/ha aningar om vad det var för kön genom att kolla på skallformen. Jag känner bara "JAG" vill veta mer!! Så om ni läser, kan ni vara snälla och beskriva mer är jätte nyfiken!! + att det skulle vara kul om ni vill gissa på min lilla. Smäller upp en bild strax om intresse finns.? Ska på RUL den 19:e och tycker att det börjar bli väldigt spännande att se vad som gömmer sig. Kanske fler som vill höra gissningar, OM ni har tid ork och lust. Kram kram

Annons:
[Smulan_88]
12/12/16, 9:52 PM
#1

Kanske dålig bild då inte hela skallen syns jätte tydligt… och det är händerna bebis har i ansiktet om någon undrar.. mina barn diggar inte "perfekta" profilbilder ;) detta är från KUB v.12+4

[Smulan_88]
12/12/16, 9:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ville visst inte med.. försöker igen..

Aleya
12/12/16, 9:54 PM
#3

Man kan då avgöra då folk är vuxna om det är en man eller kvinna på huvudet. Mer inte om det går lika lätt på barn.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Smulan_88]
12/12/16, 10:01 PM
#4

#3 ne detta va nytt för mig med… men gissa går ju alltid ;) Har aldrig hört om detta förut… men många andra saker så varför inte fråga någon som tror sig veta? ;) Sen är ju könet det det är oavsett, men tycker ändå gissningsleken är lite rolig :)

Upp till toppen
Annons: