Annons:
Etikettallmänt
Läst 961 ggr
pulledpork
2016-11-26 20:50

Brun mens

Hej! Jag hade oskyddat sex med en killkompis för nästan fem dagar sen. På måndag kväll. Nu är det lördag och jag upptäckte nyss att jag hade en brun mens (ev. Flytning) när jag var på toa. Min mens är inte beräknad för ens om 11 dagar. Den brukar vara relativt regelbunden och senaste var den på dagen exakt en månad efter den förra. Nu är den alltså 11 dagar tidig vilket aldrig har hänt innan. Jag tänker att detta skulle kunna vara ett tecken på att jag är gravid eller att det är ett tidigt MF? Kruxet i det hela är även att min ägglossning var beräknad på dagen kvällen då vi hade samlag. Han kom inte alls, men självklart finns risken. Vad tror ni? Vad kan denna mens betyda ? Kan tillägga att min mens brukar vara riklig och röd och inte brun.

Annons:
[Smulan_88]
2016-11-26 21:26
#1

Brun mens är allt som oftast "gammalt" blod. Hittade en bra soda med olika spekulationer vad det kan vara. Dock om det är 11 dagar kvar till mens så borde det inte vara tecken på varken MF de tidiga missfallen brukar ske runt mensen. Och inte heller tecken på graviditet just då det är "gammalt" blod. Sidan heter klåda i underlivet men har inget med flytningarna att göra ;) läs så kanske du blir lite mindre fundersam. http://klådaiunderlivet.nu/bruna-flytningar

tlover
2016-11-26 21:42
#2

Jag har faktiskt just haft samma. Jag funderar om det är nidblödning (blödning då ägget fäster) men det kan ju vara en mellanblödning också. Jag har googlat och det verkar kunna vara vilket som, vissa blir gravid efter sånt medan vissa alltid har sånt. Får jag inte mens inom en vecka så tar jag nog ett gravtest

l'm back

Upp till toppen
Annons: