Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 1107 ggr
Anonym
Anonym
2016-11-20 12:01

Ångest omkring missfall..

Hej allihopa, nu var det drygt 1,5 månad sedan jag fick konstaterat missfall på min första graviditet, jag trodde att jag snart skulle "komma över det" men det sitter i huvudet än idag.. Skulle radera lite gamla appar på mobilen igår kväll och där såg jag att jag hade en gravidapp för att se hur många veckor man är i, och då bröt jag ihop igen. Sambon och jag har försökt och försöker pricka in då jag har ägglossning men det händer liksom ingenting, 
Jag försöker att se framåt och vara lycklig, men fan så fort jag får mens tänker jag "Tänk om detta inte är mens, tänk om jag fått missfall igen"… Snälla, hjälp mig, ni som varit med om samma som mig, hur gjorde ni? Jag kommer aldrig glömma missfallet men jag vill kunna se framåt och inte bli ledsen såfort jag får mens haha… 

Kramar, och sköt om er. /E

Annons:
Alexzandra630
2016-11-20 15:31
#1

Det enda jag kan trösta dig med är att det går över. 1.5 månad är inte lång tid och ibland tar det en stund innan kroppen är på banan igen. Det tog mig ett halvår sedan missfallet innan jag kände att jag var "normal" igen och då visste inte ens jag att jag var gravid när jag fick missfall.

Missmagi
2016-11-22 16:52
#2

Åh lider med dig. I juni fick vi missfall och jag tänker på de än de idag. Jag skulle ha varit höggravid och fött om en månad och försöker glömma men de e svårt. Vi har ännu inte lyckas få nåt mer plus men jag hoppas att ni gör det väldigt snart för de e tufft de där när mensen kommer oinbjuden men ändå så hoppas man månad ut och månad in på att denna gång kanske vi lyckas. Man får inte ge upp så är de bara! Kram på dig från en som vet exakt hur de känns! ❤

Aleya
2016-11-23 09:51
#3

Det var flera år sedan jag fick ett missfall. Och än idag kan jag gå och bli ledsen över det i vissa perioder. Så det är okej ts. Man får vara ledsen för det man inte fått och velat ha. Kram på dig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anonym
Anonym
2016-11-23 16:56
#4

Styrkekramar på er allihopa!! Tack för eran kommentarer ni gjorde min dag till lite bättre! <3 /E

Upp till toppen
Annons: