Annons:
Etikettallmänt
Läst 662 ggr
Melliaa
10/25/16, 8:54 PM

Spökveckor

Hej allihop! Försöker att inte gå runt och vara orolig, tänker varje dag att allt är nog bra, men blir ju ändå fundersam när alla symptom man haft är som bortblåsta, och magen dessutom är mindre! Är i vecka 16 och för drygt en vecka sen kände jag lillan buffa lite försiktigt där inne i kanske tre dagar i rad (ganska säker iaf, aldrig känt något liknande så kan ju inte vara tarmrörelser bara), och sen bara försvann det, inte känt något den senaste veckan i princip, magen är mindre, mår som innan graviditeten känns det som! Visst har ni andra varit med om något liknande och kan lugna mig lite?! Har en jag bekant som gått lika långt som mig och hon känner har fortfarande massa "symptom", vet att man inte ska klaga för man mår "för bra" men i dagsläget känns det bara som att jag gärna hade tagit något graviditetssymptom för att åter igen känna av att något händer och att bebis lever där inne…

Annons:
villavägen
10/26/16, 6:56 AM
#1

Dessa veckor känner man ännu inte bebis varje dag. Många mår bättre. Har du dessutom moderkakan i framvägg kan det dröja ända till kring v23 innan du känner regelbundet. Tror inte det är någon fara. Snart har du RUL. Ta sikte på det. Min krabat var en livlig en, såg hur han sparkade och hade sig på RUL, kände ingenting. För mej var RUL lugnande. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: