Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 4928 ggr
Surpan
7/15/16, 8:31 AM

BF Mars 2017

Hallå! Finns det några fler här på forumet som är beräknade till mars nästa år? 😊 Hittade ingen tråd om det (ber om ursäkt om den redan finns någonstans).

/Surpan

Annons:
RoxannaS
7/15/16, 11:18 AM
#1

26:e Februari så de är nästan mars 🙈


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Surpan
7/16/16, 3:52 PM
#2

Vad spännande! Då kanske det blir en marsbebis för dig. :)

/Surpan

RoxannaS
7/16/16, 8:03 PM
#3

Kanske. Men misstänker att jag inte kommer gå över tiden. Har en knodd sen tidigare som jag visserligen blev igångsatt med 5 dagar innan bf men då var min kropp redan påväg att dra igång det av sig själv så. 🙈


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
AmandaChristina
7/23/16, 3:50 PM
#4

Som det ser ut nu har jag BF i mars, väntar mitt första 😍

RoxannaS
7/23/16, 4:10 PM
#5

Blev väldigt konstigt med allting men verkar bli bf 1 mars istället så då passar jag in här :3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Surpan
7/23/16, 7:45 PM
#6

#4 vad roligt! Det är första för mig med. Jag har just nu 17e mars. #5 Spännande! Blev du flyttad av BM? Har ni vart på inskrivning ännu? Jag ska träffa min BM för första gången på måndag. :)

/Surpan

Annons:
AmandaChristina
7/23/16, 8:20 PM
#7

Jag ska på inskrivning på fredag, super nervös!!!

Bumlis
7/23/16, 11:11 PM
#8

Jag är beräknad 16 mars 😀

RoxannaS
7/24/16, 2:07 PM
#9

#6 Nej jag har varit på ultraljud pga att jag tror att fostret inte lever för att jag inte har några symptom. Och har MF i bagaget så jag ville kolla. Men dem babblar så mycket som man inte förstår så jag vet knappt själv vilket vecka jag är i längre. Hon sa 6+1 när vi var där i fredags. Men de är omöjligt. Då skulle jag inte ens haft ÄL när jag plussade… Blir bara knäpp i huvudet så jag går på mina veckor och får kolla med bm sen. Hon pratade något om 2 veckor som dem inte räknade med så jag antar att de är dem två veckorna som jag har räknat med som är innan ÄL? Eller hur de nu funkar. Ska på inskrivning på fredag


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Surpan
7/24/16, 5:32 PM
#10

#8 Kul! Första? #9 Okej, ja då är det kanske så att de räknade bara embryots ålder, och inte de två extra veckorna? Jag har också MF i bagaget, fick du ditt UL via din ordinarie BM eller gick du privat för att få det? Fick du se ett hjärta ticka? Imorgon inskrivning för mig! Äntligen! Har massor med frågor som det ska bli skönt att prata om.

/Surpan

RoxannaS
7/24/16, 6:29 PM
#11

#10 Nej vi har dåligt med såna ställen här så jag fick råd att gå via akuten då gynmottagningen flyttar sin mottagning dit när ordinarie mottagning stänger vid 16 tiden. Så deras apparat är nog inte riktigt tänkt att kolla sådant med. Var de jag var inne på också att de måste ha varit fostrets veckor dem gick efter. Nä hon sa att hon såg något flimmer som kunde vara hjärtat men hon ville inte kolla närmre på det. Vet inte riktigt varför.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Bumlis
7/24/16, 8:20 PM
#12

Nej det är mitt andra😀

RoxannaS
7/24/16, 8:32 PM
#13

Har du frågor så ställ gärna här också så kan vi hjälpas åt att svara så gott vi kan :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Surpan
7/25/16, 8:15 PM
#14

Nu har jag vart på inskrivningen! Jag är supernöjd med min BM. Vi fick ett tidigt ultraljud bokat nästa vecka (tisdag). Vi fick möjlighet att boka kurator bägge två, och skulle höra av oss om vi ville boka fler tider "även om det bara var för att prata eller ställa frågor". Allt som allt supernöjd! Nu hoppas vi bara på ett tickande hjärta nästa vecka!

/Surpan

RoxannaS
7/30/16, 11:24 AM
#15

Var på inskrivning igår. Känner mig inte alls trygg och glad längre. Snarare väldigt obekväm och rädd. För det första så hade jag bakterier i urinen så vi gissar på svamp/ uvi. Jag fick visserligen tid redan på måndag för ett daterings ul med tanke på att vi inte kunde gissa fram något vettigt. Men misstänker att dem då kommer dra av de där två veckorna i alla fall för enligt bm räknar dem inte med dem och då är jag i vecka 7+2 idag istället för 9+2. Enligt min ÄL ska jag vara i 10+1. Och flyttar dem mig till vecka 7+ någonting nu då plussade jag innan jag ens var gravid så då kommer jag bli jävligt förbannad på att dem inte kan göra något rätt. Läkaren kunde liksom inte själv ens förklara hur de var möjligt. Jag plussade liksom 15 dagar efter min ÄL. Och enligt familjeliv har jag bf 23 februari och enligt läkaren blir de 15:e mars. Mina beräkningar är 1:a mars och det känns mycket rimligare. Min bm gissade också utöver de uppgifter hon fått att jag skulle vara i vecka 9+ eller 10+. Så de kändes ju bra. Men de känns så förödande att ett ul ska bestämma som ändå kommer flytta de åt helvete. Jag vill bara få passera vecka 13 någon gång. Har även krävt ett KUB då de tydligen var gratis. Mest för att jag är så rädd att få ett barn som de är fel på nu när de blev som de blev med sonen Och som pricken över i:t säger kärringen att ja har du haft förlossningsdepression innan så löper du större risk nu på att få det igen och där fick jag lust att göra abort….


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
villavägen
7/30/16, 12:08 PM
#16

#15 Jag tycker du har haft otur med läkare, ultraljud er. Det ska inte vara så svårt att räkna ut. Du och jag är troligen lika långt gången. Jag har bf 1 mars. ÄL runt 3-8 juni nångång. Plussade kring midsommar. Är 9+3 idag. Gällande förlossningsdepression kan det gå bra. Du är medveten nu om signaler då du haft det en gång. Jag fick förlossningspsykos med mitt första barn, inte roligt. Med tvillingarna gick det bra, hade stöd av medicineringen plus valde bort amningen, då det var jobbigt för mig första gången. Jag hade kontakt med psykolog andra graviditeten, gick toppen! Gällande bakterier i urinen, bra det kollat/ utreder. Det går att behandla. Jag hade en gbs bakterie ( ej uvi), var mycket orolig båda graviditeterna, fick antibiotika under förlossningarna, gick toppen det med. Kram!

villavägen
7/30/16, 12:12 PM
#17

Man räknar alltså alltid veckor från sista mensen första dag. Säger din bm nått annat har hon fel. Du är alltså gravid i v 2 ca när du har äl/ blir befruktade. V 4 brukar det ge utslag på gravtest.

RoxannaS
7/30/16, 3:24 PM
#18

#16 ja jag bodde i Gävle med förra barnet. Aldrig mer det länet. Fy fan vad värdelösa dem är där! De där med veckorna blir jag helt dum i huvudet av för här räknar dem inte med de två veckorna innan ÄL. Så det stämmer inte tycker jag. Jag räknar också På bf 1 mars som senast. Jo jag vet ju signerar på depression har haft även utan att ha varit gravid också. Grejen är ju att den medicin man får äta under graviditeten (citalopram är det va?) kan inte jag äta. Den mår jag skit av. Får typ migrän så illa så jag spyr osv. Blir bara mer deppig av den. Jag vill amma. Jag hade sett fram emot det. Men pga depressionen försvann mjölken så pass fort efter den kom så de gick inte. Försökte hela december och en bit in i januari innan jag insåg att de inte gick. Ja vi får se efter helgen om de hittade vad bakterierna var för något. De var tydligen blod i urinen också. Från det jag plussade 19 juni fick jag ju svar på 2+3 på veckoindikatorn visst den är inte pålitlig men enligt den stämmer det med ÄL 3:e juni då jag testade positivt 15 dagar efter ÄL (är helt säker på att ÄL var just då) Får se på måndag vad dem säger. Räknar också på att vara i 9+2 idag och min bm trodde också på att jag skulle vara i typ vecka 9+ eller 10+ baserat på det jag berättat och då har jag själv lagt på de två veckorna dem inte räknade med på ultraljudet för där var jag enligt dem i vecka 6+1 och enligt mig 8+1. Den läkaren sa ju själv att dem inte räknar med de veckorna… Blir helt snurrig på det där. Räknade ju med de två veckorna med sonen och det stämde fram tills RUL. Då hade jag visserligen mens innan. Denna gången hade jag hormonspiral i till 2:a april (hade drygt några veckor) men min kropp ville inte ha den utan stötte ut den (försökte i alla fall) så jag fick ta bort den och sen dess har jag inte haft mens alls.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
AsIAm
8/5/16, 11:15 AM
#19

Jag är beräknad till 6/3 :)

https://facebook.com/HantverkByGranholm/

Surpan
8/5/16, 12:51 PM
#20

Jag har bytt datum efter VUL och är nu beräknad till 11 mars. :)

/Surpan

Annons:
eemmaf
8/5/16, 4:41 PM
#21

Jag är beräknad till den 30/3 så kanske :D

Med vänliga hälsningar

Emma

Surpan
8/15/16, 11:18 AM
#22

Hur går det för er andra? :) Jag har fått largigan utskrivet och det är en räddare i nöden. Fortfarande illamående och problem med att äta, men jag slipper att kräkas i alla fall. Längtar till "spökveckorna". :)

/Surpan

AmandaChristina
8/17/16, 12:40 PM
#23

Jag ha också lagigan, riktigt skit.. Funkar inte över huvud taget! Men förhoppningsvis så släpper allt snart. Har mitt nästa möte 30/8, ingen aning om vad som händer då, men är i vecka 11 då :)

AmandaChristina
11/10/16, 11:46 AM
#24

Puttar upp denna! Hur många är det med BF i mars? 

Går in i vecka 22 på lördag, tiden går lite väl fort nu tycker jag!! Hihi 😍

Surpan
11/10/16, 11:58 AM
#25

Jag är kvar med BF 13 mars efter RUL. Tycker det har gått fort hela tiden jag. :) men vi har haft massor att göra med flytt på senaste tiden. Men nu är det klart i alla fall så nu kan vi börja köpa lite saker också! Hur har ni tänkt med vagn? Jag funderar starkt på en britax go next.

/Surpan

AmandaChristina
11/10/16, 2:24 PM
#26

Skiljer sig 11 dagar mellan oss! Jag har 24:e efter RUL 😃

Om de nu går an så blir det en bugaboo buffalo för oss, tycker den rullar något så otroligt bra och är rätt höjd för mina 1,58! Annars vet jag faktiskt inte vilken de blir. Min kompis har en britax go next och ääälskar den 🙂

Surpan
11/10/16, 2:54 PM
#27

#26 Kul att din vän är nöjd! Vår granne har en Brio Go och tyckte inte om den, men hon sa att Go Next hade allt som den tidigare saknade. Sambon är lite orolig över att den är så "ranglig" så vi ska åka och känna på den igen. Jag gillar att det är bra fjädring. :)

/Surpan

Annons:
AmandaChristina
11/10/16, 6:22 PM
#28

De är ju absolut bästa sättet att hitta de man gillar, att klämma på det och kunna ändra från ligg till sitt-del i butiken för att veta hur komplicerat de är osv! 🙂

Surpan
12/23/16, 4:07 PM
#29

Här är mars-tråden. :)

/Surpan

Mia95
12/24/16, 11:35 AM
#30

Åh, jag är beräknad 21 mars :D

AmandaChristina
12/24/16, 10:47 PM
#31

Vecka 28, och julafton! 90 dagar kvar här, tiden går såååå fort!! Bara min lilla som blev otroligt bortskämd idag? 😃

Surpan
12/25/16, 9:26 AM
#32

Vi fick en jättefin fårskinnsfäll :)

/Surpan

Mia95
12/25/16, 11:04 AM
#33

Fick en maaaassa kläder, kommer inte behöva köpa några mer innan den föda iallafall :)

Surpan
1/9/17, 1:56 PM
#34

Nytt år nu och inte superlångt kvar. Jag har 63 dagar kvar bara! Vart tog tiden vägen? Vi passade på nu när det var långhelg att handla de första prylarna till bebisen, det var spännande! Vi var på Ikea och köpte handdukar, madrass, lakan och sådana saker. Sen köpte jag en väska på stadium också att ha som skötväska. Hur går det för er med planering och inköp?

/Surpan

Annons:
AmandaChristina
1/10/17, 12:11 PM
#35

Jag ligger efter med allt, har skötbord och lite kläder hemma och ynka 73 dagar kvar!! Hur ska man hinna? 😂

Sen 100% sjukskrivning på det… Dåligt med pengar och kommer klättra på väggarna känner jag!

Surpan
1/10/17, 2:47 PM
#36

Vi har som sagt inte så mycket heller. Men har börjat lite nu i alla fall. Vagn köpte vi på black Friday och fick schysst rea. :) Ska även börja kika på lite saker som jag vill ha till mig när det är dags att vara hemma ledig. Kollat lite på amningstoppar och så. Tror att det blir dessa: http://www.lindex.com/m/se/soek/7404521/2-pack-amnings-BH/?styleId=81833633&back=true&parent=135681 De verkar sköna att ha hemma och att sova i, och man behöver inte vara lika exakt med storleken som i vanlig bh. Sen har de 6 st rader med hakar i bak så man har stor variation i omfånget. :)

/Surpan

AmandaChristina
1/10/17, 7:28 PM
#37

http://www.lindex.com/se/7262885/?styleId=68195855

Lever i dessa! Sjukt sköna! Kan dock inte sova i dom, kan inte sova med något över huvudtaget på överkroppen :p

Surpan
1/11/17, 10:38 AM
#38

Jag testade dom men tyckte inte de passade mig riktigt. :/ Men kul att det funkar för dig! Jag sover inte heller i något nu men jag tänkte sen när man läcker massa mjölk kanske det är skönt. :)

/Surpan

[Smulan_88]
1/11/17, 11:57 AM
#39

Kan tipsa om dessa nattetid---> http://www.apotea.se/bröstförband-carefix-celia-l-svart De känns knappt att man har dem på sig, men håller "tuttlapparna" på plats om man upplever att man läcker mycket.

jackiejohn
1/11/17, 1:31 PM
#40

Annars kan man klippa sönder grenen på de där tjusiga nättrosorna man får efter förlossningen. En barnmorska gjorde det åt mig när jag fick äldsta dottern, så blir det som en tubtopp. Fantastiskt skönt att sova i, jag sover i vanliga fall utan något på överkroppen men läker en del mjölk nu i början.. Så mitt tips är att nappa åt sig ett extra par och klippa sönder grenen. Skaver ingenstans, andas och håller andningsskydden på plats :) Övriga dygnet lever jag i H&M amningslinne, underbart skönt och man behöver ingen bh för den är inbyggd i linnet 👍🏻

Surpan
2/16/17, 7:59 AM
#41

Hallå i stugan! Hur går det för oss? Nu börjar det dra ihop sig, men ingen har fött ännu va? :) Hur långt har ni kvar?

/Surpan

Annons:
AmandaChristina
2/16/17, 1:27 PM
#42

Jag har 36 dagar kvar!! Och allt är klart! Whooo! Eller ja, allt viktigt är klart 😃 Nu väntar jag bara på lillen som ska komma! Nyfiken ifall de blir en mars eller aprilbebis 🤐

Surpan
2/16/17, 1:58 PM
#43

#42 Ojoj,  bara en månad kvar snart då! Jag har 25 dagar kvar! 😮 Jag är beräknad den 13e så blir nog en Marsbebis vad som än händer här. Tror man blir igångsatt vid dag vid 41+6 om inget hänt?

Pratade med min aurorabarnmorska på förlossningen i telefon i tisdags. Jag var helt "det är nääära nu och jag är inte redo". 😛 Ja jösses. Vi får se hur detta går.

Tokpepp på att inte vara gravid snart mer dock! Och att få träffa lilla bebisen såklart. Men det känns som en sån enorm sak att jag faktiskt är lite nervös för det också. 😇 Mitt barn! Helt sjukt…

/Surpan

AmandaChristina
2/23/17, 2:01 PM
#44

Blir nog med största sannolikhet (enligt alla barnmorskor i varje fall) en marsbebis, en tidig marsbebis till och med, kan även bli en februaribebis men de tror jag absolut inte. Slemproppen gick i söndags och de var med blod, upp till förlossningen där allt såg fint ut men har regelbundna sammandragningar som jag dock inte känner av smärtmässigt. Men de tror ändå att bebis kommer "inom 2 veckor" vilket är senast typ 7 mars. Hoppas han vill bakas till runt den 7 i varje fall, vill att han ska räknas som färdig då vi är under kurvan och han kommer bli en lite mindre bebis!

Surpan
2/23/17, 2:47 PM
#45

Oj hoppsan! Vad spännande! :)

/Surpan

AmandaChristina
2/23/17, 3:37 PM
#46

Haha ja, samtidigt stressigt som bara den då jag tyckte att man kan börja tvätta bebiskläder och packa väska och sånt i vecka 38-39! Har haft några dagar då allt tvättas, men är på sista maskinen bebiskläder och allt annat är upptvättat så nu är de bara att vänta och se om de stämmer det dom säger 🙂

Surpan
2/23/17, 3:45 PM
#47

Ja det förstår jag! Men man hinner. Gör ju inget om bara lite av kläderna är tvättade när bebisen kommer, bara ni har något att åka hem i! :D Själva håller vi (min sambo) fortfarande på att packa bb väskan så hoppas den blir klar i tid. Men jag går nog över tiden lite skulle jag tro. Hur var det att åka in till förlossningen då? Fick du en bra känsla där inne?

/Surpan

AmandaChristina
2/23/17, 6:24 PM
#48

Har varit in förut till förlossningen, och tyvärr blandade känslor. Träffade två, den ena var underbar och den andra var hemsk! Men hoppas på att kunna ryta ifrån om de är någon jag inte gillar när de väl är dags 😉

Annons:
Surpan
2/23/17, 7:04 PM
#49

Jaså vad tråkigt :/ Hoppas du får någon du klickar med när det väl är dags!

/Surpan

AmandaChristina
2/24/17, 2:12 PM
#50

Ja men det tror jag nog, och man är väl inte lika fokuserad på personen som har hand om en då än när man känner sig helt frisk och kry 😉😃

AmandaChristina
2/25/17, 11:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Vad tycks? Har magen sjunkit något eller inte? 😃

Bilderna är mellan 35-36-37

Surpan
2/25/17, 12:33 PM
#52

Jo men det tycker jag på sista bilden. Men jagr dåligt påläst, vet inte hur mycket det ska sjunka. ^^ Fin mage du har i alla fall! Jag borde också ta någon bild så jag har. :)

/Surpan

AmandaChristina
2/25/17, 12:49 PM
#53

Jag har noll koll jag med, men vet ju att han är fixerad så borde kanske sjunka lite 😇

Tack snälla, har tagit bild varje veckobryt sen vecka 12 faktiskt :D Himla kul att gå tillbaka och kolla hur mycket som har hänt, sitter mest och skrattar. Jämförde vecka 17, 27 och 37 idag och tyckte jag var såååå stor vecka 17… Haha om jag bara visste hur liten och söt magen var då 😉

AmandaChristina
3/1/17, 8:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Boat hur mycket som helst nu, älskar det 😍

Var hos barnmorskan idag för att ta blodprov pgr av extrem klåda (usch och tvi) och bad henne kolla på tappen då jag har regelbundna sammandragningar fortfarande och många har börjat göra ont, inte ett jävla skit har hänt… Så räknar med att gå över 2 veckor och få en aprilbebis istället 🤐

Surpan
3/1/17, 10:39 PM
#55

Oj vad fint! :) Jag lär göra detsamma. Har också sammandragningar och molvärk men det är antagligen ingenting här heller antar jag… Har riktigt svårt att sova nu och kommer inte till ro alls så nu är det tungt! :/ 12 dagar till BF i alla fall så snart snart..

/Surpan

Annons:
AmandaChristina
3/8/17, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

I måndags 00.19 kom de en liten rackare på 47 cm ch ynka 2765g till världen, älskade lilla Liam 😍❤️

RoxannaS
3/8/17, 8:56 PM
#57

Grattis!


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Surpan
3/8/17, 9:29 PM
#58

Åh grattis och välkommen ut lille Liam! Hoppas allting gått bra för er! :)

/Surpan

Madde
3/9/17, 8:45 AM
#59

#56: Grattis. ☺️

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AmandaChristina
3/9/17, 11:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

Tack snälla! Gick verkligen super bra! Här är min förlossningsberättelse:

Allt började i söndags, jag vaknade runt 7.40 av att jag behövde kissa, gick och kissade och sen så när jag la mig i sängen igen så kände jag hur varmt och blött de blev, mitt vatten gick. Ringde förlossningen och fick en tid vid 11, så började städa och boa hemma, går vattnet har man sin bebis inom 2 dygn… Saker behövde bli klara. Åkte upp till förlossningen där de blev bekräftat att de var vattnet som gått (som om sipprandet inte var nog med bevis för mig, haha). Tog en promenad med mina föräldrar, sen åkte jag och mamma till Ica och handlade allt som jag skulle fått på min babyshower som är på lördag ;) Började få lite små värkar då, väldigt oregelbundna och inte jätte smärtsamma. Sen hem och började småfixa, värkarna blev värre och värre… Vid en 17 var dom så illa att jag var tvungen att huka mig och verkligen försöka andas igenom dom, trodde jag skulle kräkas. Vi var på förlossningen runt 6 tiden där de visade sig att jag var öppen 6-7 cm!! Kräktes igenom värkar innan jag fick den underbara lustgasen, hög som ett hus blev jag och smärtan var helt plötsligt inte lika svår. Sen fick jag EDAn, åh herre min skapare vilket underbart skit de är. All smärta försvann och jag kunde slappna av mer, dock så började det trycka på som fasiken och höll på med det i ca 2-3 timmar om jag inte missminner mig (var som sagt väldigt hög). Krystandet tog kanske en halvtimma och det var seriöst något av det värsta jag har varit med om i mitt liv!!! De gjorde så jäkla ont och hur mycket jag än ville vara tyst gick de inte att inte vråla rätt ut!! Inte ens lustgasen räddade mig, de enda den gjorde var att jag hade något att hålla i och något att fokusera på när det blev som jobbigast.

De bästa är att alla var så sjukt värt det! ❤️

[Smulan_88]
3/9/17, 2:24 PM
#61

#60 Grattis till bebis!! ❤ så söt då!!!

AmandaChristina
3/13/17, 10:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

Redan en vecka gammal!! Fattar inte vart tiden tar vägen! 😍

Annons:
Surpan
3/13/17, 10:15 AM
#63

Sötnos!

/Surpan

Surpan
3/13/17, 10:20 AM
#64

Själv har jag BF idag men här blir det inga bebisar verkar det som. Är helt okej med det än så länge, vill hinna träffa min BM igen på onsdag. Jag är rätt rädd och nervös så här de sista dagarna när det verkligen gått upp för mig att det är nu det ska hända. Värst är på kvällarna, då blir jag ledsen. Man har ju någon idé om att man vaknar av värkar på natten. Jag kan tycka att det är ganska så sjukt att bara gå runt och vänta på en förlossning man inte vet när den kommer, det är ju en stor grej liksom. Men jag försöker fokusera på tiden efter förlossningen och hur det ska bli istället. Att få träffa lilla bebisen. :)

/Surpan

Mia95
3/13/17, 1:41 PM
#65

Själv är det 8 dagar kvar tills min lilla bebis är beräknad att komma. Jag längtar och hoppas verkligen att hon kommer den dagen ;)

Surpan
3/13/17, 2:51 PM
#66

Kul med nedräkning! Hoppas du slipper gå över BF med för mycket. :)

/Surpan

Mia95
3/13/17, 6:23 PM
#67

Ja det känner jag med, eftersom jag bara kommer vara ledig 1månad från & med måndag så hoppas jag verkligen hon kommer i tid :)

Madde
3/15/17, 8:19 PM
#68

#67: Varför ska du vara hemma så kort tid som 1 månad? Gör du över tiden med 14 dagar och en eventuell igångsättning så drar det iväg. Min son är född 17 dagar över tiden efter en igångsättning som inte funkade. Som blev ett kejsarsnitt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Mia95
3/16/17, 12:05 AM
#69

#68 Eftersom att jag går i skolan, och för att kunna ta studenten så måste jag komma tillbaka.. Jag vet att det är kort tid men om det blir så att jag går över så länge så får det lösa sig med skolan..

Annons:
Mia95
3/16/17, 12:05 AM
#70

#68 Eftersom att jag går i skolan, och för att kunna ta studenten så måste jag komma tillbaka.. Jag vet att det är kort tid men om det blir så att jag går över så länge så får det lösa sig med skolan..

Madde
3/16/17, 7:44 AM
#71

#69: Då förstår jag. Hoppas det kommer gå bra för dig. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Mia95
3/16/17, 4:08 PM
#72

#71 hon kom imorse kl. 08.59 och 5 dagar tidig 😊 Trodde verkligen jag skulle gå över men icke haha

Madde
3/17/17, 4:35 AM
#73

#72: Stort grattis. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Surpan
3/17/17, 6:41 AM
#74

Vår pojke kom också igår. 11:58. :)

/Surpan

fluffis
3/17/17, 6:55 AM
#75

Grattis Mia95 och Surpan!

Madde
3/17/17, 8:12 AM
#76

#74: Stort grattis. Hoppas att förlossningen gick bra för dig.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Annons:
AmandaChristina
3/17/17, 8:40 PM
#77

Stort grattis till er 😍

Upp till toppen
Annons: