Annons:
Etikettbilder
Läst 3647 ggr
Anonym
Anonym
2016-05-31 11:13

Gravtest - negativt va?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara vara på säkra sidan att jag ser rätt men De är väl negativt va?

Annons:
Anonym
Anonym
2016-05-31 11:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Samma test bara att bilden är tagen på ett annat ställe. Försökte hitta bra ljus

Honestyisdead
2016-05-31 11:15
#2

Ser negativt ut ja

Anonym
Anonym
2016-05-31 11:19
#3

Okej :/ som jag trodde. Tänkte få lite hjälp av er så inte ögonen luras.

densomundrar
2016-05-31 12:18
#4

Jag tror oxå att det är negativt, förutsatt att du har BIM? Annars får du prova igen senare om mensen inte dyker upp :-)

Anonym
Anonym
2016-05-31 12:22
#5

Jag har inte haft någon vanlig mens sen jag fick plocka ut hormonspiralen i början på april. Hade någon mysko blödning som var mer slemmig och rosa än rött blod. Men jag har vanligtvis mensvärk från helvetet och blöder som en gris 2 första dagarna på mensen. Men den gången kände jag inget alls. De bara rann som rosa slem typ. Så jag vet inte när mensen ska komma heller. :/ har ingen aning om vart i cykeln jag är. Men om de nu var en mens som kom och man räknar på en 28a dagars cykel så borde ju mensen komma runt den 10:e Juni då :/

densomundrar
2016-05-31 12:24
#6

Jaha, på så vis. Då blir det ju lite klurigare, då det ibland kan ta ett tag för menscykeln att återställa sig och komma i balans efter preventivmedel :-/

Annons:
Anonym
Anonym
2016-05-31 12:35
#7

Ja men så som kroppen beter sig så blir jag helt knäpp i huvudet. Uppsvälld om magen titt som tätt, stickningar/ huggningar i livmoder-området , helt plötsligt från ingenstans finnar från helvetet, håret rasar av och är livlöst och torrt, killen påstår att brösten ser större ut. Magen är spänd typ konstant. Ryggont. Vätska i fötterna. Springer på toa och kissar konstant. Illamående som kommer och går. Spänningar i bröstmusklerna. :/ hinner typ gå och kissa så känns de som att jag är kissnödig igen direkt. *kliar sig i skallen*

densomundrar
2016-05-31 12:53
#8

Det låter ju märkligt, du kanske är väldigt tidigt i graviditeten eller så är det något annat på g? Det finns ju även risk för skengraviditet, jag är övertygad om att jag råkade ut för det.

Anonym
Anonym
2016-05-31 13:35
#9

#8 Jadu, jag har inte en aning, provade några gånger med gravtest förra månaden också, men gav inget utslag då heller (vilket säger väl sig själv men).  De är svårt att veta när man ska testa också eftersom man inte vet när man väntar mens heller.. Så knepigt allting :(

densomundrar
2016-05-31 14:33
#10

Förstår det, det är inte lätt alls när det är sådär :-/

Anonym
Anonym
2016-05-31 15:27
#11

Nä allting blir så fel. Man blir ju lite nojjig liksom. Min man brukar massera både fötter,rygg och nacke och brukar smörja in med antingen voltaren eller tigerbalsam så jag blir jätte rädd för att vi skulle lyckas fram mana typ ett missfall eller något :(

densomundrar
2016-05-31 15:44
#12

Det är nog ingen fara, du har ju testat dig "regelbundet" och de första veckorna kan man nog inte göra så stor åverkan på en graviditet av just dom saker :-)

Hannashusdjur
2016-05-31 15:55
#13

Jag tycker mig se ett svagt plus på sista bilden Men testa igen om ett par dagar !:)

Annons:
Anonym
Anonym
2016-05-31 16:14
#14

#12 hoppas verkligen inte det i alla fall :) #13 Jaså? :o ser verkligen ingenting men vet att hjärnan lurar en så lätt. Sist jag var gravid hade jag digitala test. Så då var de gravid eller inte gravid så jag ville ha lite mer åsikter om saken innan jag bestämde mig därav fråga jag er. Ni brukar ha såna ögon för sånt här. Sista bilden som blev inlagd är den som är tagen först. Men de var så dunkelt ljus så jag gick till köket och tände lampan där istället. Har ett test till, så tänkte vänta ett tag och prova igen. Skulle bli så otroligt glad om de blev positivt.

Hannashusdjur
2016-05-31 17:17
#15

Gör så! :)

Upp till toppen
Annons: