Annons:
Etikettertipsråd
Läst 971 ggr
RoxannaS
4/28/16, 1:51 PM

Bröst grav 1 och 2

Ni som fått flera barn eller kanske väntar andra. Har ni märkt skillnad på brösten? Mina bröst känns mindre efter graviditeten än vad dem gjorde innan. Kupan jag brukar ha sitter helt galet nu. Kan de hända att brösten växer om jag blir gravid igen eller kommer dem inte göra de då heller om dem inte gjorde de vid första grav?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Intehärutandär
4/28/16, 7:33 PM
#1

Mina vart större första gången. Från C-kupa till stor D-kupa. Fylliga. Då var jag 20 år.  

Nu var jag 36 år och brösten ändrades inget av graviditet. Bara av ålder börjar dem väl kanske följa gravitationen. 😃

RoxannaS
4/28/16, 7:39 PM
#2

Okej :/


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
JossanH
4/30/16, 11:59 PM
#3

Mina blev större under båda graviditeterna, galet stora under amningen i början för att nu- efter 2 graviditeter och amning- vara små platta skinnpåsar 😁 De var väldigt små efter första amningen var avslutad också och men nu är de verkligen tömda.

Sajtvärd på Iller.ifokus

RoxannaS
5/1/16, 10:42 AM
#4

Åh fy de låter inge roligt :/


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
JossanH
5/1/16, 9:46 PM
#5

#4 nä, roligt är det inte men jag fsktiskt helt förlikat mig med nya kropp. Jag tränar och mår bra. Har blivit starkare än någonsin och har aldrig haft en vältränad kropp innan vilket pr väldigt bra att ha när man bor på en liten gård med djur och 2 barn :) att brösten är platta och magen skrynklig kan jag faktiskt gladeligen byta mot en stark och mer hälsosam kropp- och så har jag fått 2 fantastiska ongar på köpet!! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: