Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 1890 ggr
Rebornmamma
2016-02-06 21:29

Rosenrot?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla? Jag läste på ett annat forum här på iFokus att många använder Rosenrot som kan hjälpa till att bli gravid:) Jag tänkte att jag skulle köpa en förpackning på måndag. finns det någon som äter rosenrot eller har ätit det och anser att detta har hjälpt/ Terese

Annons:
[TanatosNyx]
2016-02-06 21:40
#1

Har du svårt för att bli gravid? Jag tycker spontant att man kan spara in på huskurer mm innan man vet att man har stött på motgång. :)

emmaaaa
2016-02-06 21:40
#2

Jag har testat rosenrot, vi hade försökt att bli gravid i fyra månader sen läste jag om rosenrot och tänkte att vi skulle testa för att se. Jag blev gravid den månaden men det slutade tyvärr missfall. Kanske va det bara slumpen som gjorde mig gravid den månaden eller så hjälpte rosenrot till :) jag slutatde i alla fall att äta dom när ägglossningen va över som många säger att man ska göra men ändå sluta det med missfall men det behöver ju inte betyda att det va rosenrotens fel :)

Rebornmamma
2016-02-06 21:42
#3

#1 Ja jag har en känsla av det då vi har försökt en tid innan vi gick med här

oh-la
2016-02-06 21:46
#4

Vet du om ni har problem att bli gravida? Om inte, stressa inte iväg och köp tillskott och börja hålla koll på cykler och ägglossning. Det blir bara stressigt och inge vidare kul! Det var annars det bästa tipset jag fick här inne, ha kul! Ta det som det kommer. Tänk på att det kan ta ett år utan att något är tokigt. Vad jag vet finns inga belägg för rosenrot eller andra naturprepatat. Oavsett gäller det att ha sex vid rätt tidpunkt, och stress och press och för höga förväntningar är väl typ den bästa lustdödaren som finns :P nej, jag upprepar vad de kloka tjejerna här inne sa, för jag tror verkligen att det bör upprepas ofta till många, ta det som det kommer och ha kul under tiden!!! Själva skapandet är i sig en väldigt rolig och spännande period som inte ska stressas fram :)

Rebornmamma
2016-02-06 21:48
#5

#2 jag ska verkligen testa Jag fick tipset att äta den vid mens-start och 2 veckor framåt men du åt alltså den tills din ägglossning var över?

Jag vet inte riktigt hur min ägglossning ligger än men vad tycker du? Ska jag äta den från och med mens start, fram till och till ägglossningens slut?

Upp till toppen
Annons: