Annons:
Etikettlivet-efteråt
Läst 2095 ggr
RoxannaS
2015-02-27 19:11

Spiral - Satte den fel?!

Så jäkla surt. Satte in en hormonspiral 3 februari, idag fick jag åka in till gyn då jag var tvärsäker på att kroppen höll på att skicka ut den.

Fick hjälp att kolla med ultraljud. Och de visade sig att den åkt ut 4 cm… Så den satt alltså i tappen istället… Åh vad jag kände de på mig… Hamnade hos samma barnmorska för att sätta in den som jag gått till hela graviditeten … Och henne gillade jag inte. Så arg var jag! Skulle inte hamna hos henne egentligen, men den tjejen som skulle hjälpa mig blev sjukskriven på deltid för sina händer…

Typiskt min otur. 

Så nu sitter jag och funderar på vad i helskotta jag ska hitta på istället… 😕


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
[TanatosNyx]
2015-02-27 19:21
#1

Men attans skit då! Verkar vara rätt vanligt att kroppen stöter ut spiraler! De flesta jag känner som provat spiral har fått ut den illa kvickt igen faktiskt.

ChristineL
2015-02-27 19:24
#2

Åh, men vad surt!

Tusen
2015-02-27 22:37
#3

Alla kan tyvärr inte ha spiral. Jag är en av dessa. Jag blev gravid och fick en son.

RoxannaS
2015-03-05 22:08
#4

Fick höra att den suttit fel ända från början. Så de berodde inte på mig att den  åkte ur.. :/


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[TanatosNyx]
2015-03-05 22:16
#5

Klart det inte berodde på dig :) men trist att de satte den fel! kommer de att erbjuda dig en ny eller hur tänker de kring att det blev fel?

RoxannaS
2015-03-06 13:44
#6

Får inte ut någon ny eftersom jag fick den på rabatt, ;/


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
[TanatosNyx]
2015-03-06 13:46
#7

Men vad i… 😡

AnnaFagerell
2015-03-06 22:12
#8

Jag är inne på min tredje spiral. Fungerar jättebra men jag måste ha läkarhjälp sätta in dem, med ultraljud. Jag har bytt barnmorska på eget bevåg när jag väntade tredje barnet. Hade en för jävlig människa som skrev brev till mig, hotade mig och uppförde sig fruktansvärt illa även mot många fler.

Medarbetare på djurskydd.ifokus

RoxannaS
2015-03-14 15:25
#9

Jaha oj. Jag ska nog kanske prova be henne som hjälpte mig ta ut den och kolla om hon kan sätta i en och se om de funkar bättre.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: