Annons:
Etikettallmänt
Läst 827 ggr
KissAnka
12/17/14, 4:21 PM

Träffas i Stockholm? :)

Hej allihopa!

Naima heter jag och är en 23 årig tjej bosatt i  Stockholm. Jag väntar mitt första barn och är nu i v.15! Illamåendet har ÄNTLIGEN börjat avta. Precis i lagom tid då jag börjat känna att detta med att gå av bussen och spy i busskurer framför andra börjat bli lite tjatigt… 

😃

Jag har så otroligt mycket funderingar och frågor, att jag ofta har svårt att bara känna ren och skär glädje över att faktiskt vara gravid. Jag VET att jag kommer att bli erbjuden att gå i mammagrupp senare men jag vill ändå fråga om det kanske finns någon här som också väntar sitt första barn och bor i Stockholm som vill ses? Det behöver inte vara något spexigt eller avancerat. Bara ta en fika typ.  Jag tror att det skulle vara så skönt att bara ses och snacka skit om hur det känns att vara gravid, kanske dela lite tips.

PM:a eller skriv här! 

🙂

Sorry om jag bryter nån regeltråd eller skriver i fel tråd eller så… Det finns så otroligt mycket trådar 

Annons:
ChristineL
12/17/14, 4:32 PM
#1

Vad roligt! Hoppas någon nappar! Frågor och sånt är du alltid välkommen med här, vi har också ett gäng läsvärda artiklar jag hoppas kan vara till hjälp :)

KissAnka
12/17/14, 4:45 PM
#2

Tack! Tycker om detta forum och precis som du skriver finns det många bra artiklar 🙂 Fick faktiskt tipset från min barnmorska som tyckte att jag själv skulle leta upp någon!  Superroligt om man kanske blev 3-4 stycken till och med! Vi får väl se vad som händer 😃 Men tack för ett superbra forum!

[pepparkatt]3
12/17/14, 5:54 PM
#3

Jag ses gärna :-) väntar mitt första och är i vecka 24 på fredag. Vore kul med någon som är i samma sits som mig och jag vill gärna ha någon att prata med också!

KissAnka
12/17/14, 6:17 PM
#4

#3 Åh va roligt! Vi väntar lite och ser om vi blir fler. Men sen kan vi ju bestämma en bra plats att ses på! :) perfekt nu när man förhoppnings är lite ledig också!

Upp till toppen
Annons: