Annons:
Etikettallmänt
Läst 861 ggr
[TanatosNyx]
2014-11-27 22:55

Hönshjärnans små dumheter!

Startar en liten tråd med glimten i ögat riktat mot känsliga men knäppa situationer. Saker man "bara gör som gravid" 🤪 Ibland kommer man ju på sig själv med att undra "vad f*n håller jag på med egentligen!?  Vem har inte suttit och gluttat med hökögon på toapappret i jakten på blodspår liksom.. Eller känt obehaget vid en bråkig trög mage och inte riktigt vågar ta i och skita "för tänk om ungen råkar ploppa ut!" Haha, ah ni fattar poängen med tråden!

Dela med er!

Annons:
[TanatosNyx]
2014-11-27 22:57
#1

Pappers och toabestyren är såklart egenupplevda! Fick även för mig att jag börjat läcka urin (och såklart skräcktanken i bakhuvudet "det är väl inte fostervatten!??") så jag kände mig tvungen att helt enkelt lukta.. Men hepp, varken kisslukt eller sjövatten.. sen satt man där och undrade "vad fan håller jag på med…." 😂

I want to belive
2014-11-27 23:14
#2

Hahahaha, jojjomen toa grejerna är du inte ensam om !

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[TanatosNyx]
2014-11-27 23:16
#3

Hehe 😃 kan bara tänka mig alla som har slemproppsspan på toa också på sluttampen 😉

[WickedAlly]
2014-11-27 23:20
#4

När det började närma sig slutet hade jag lite jobbig mage, var annars ganska skonad från detta så jag var inte van. Och jag kunde liksom känna hur luften vandrade genom tarmarna och nästan varenda gång så tänkte jag "Men, det där då? Kanske det var en pytteliten värk trotsallt?" Var väldigt upptagen av mina gaser under lång tid. Kunde sitta och tänka på det länge åt gången innan jag "vaknade" och insåg vad jag gjorde. 

Vände och vred på allt så egentligen hade jag värkarbete i ungefär tre månader :P 

Och det där med toan känner jag gott och väl igen, haha.

I want to belive
2014-11-27 23:21
#5

Jajjamen, jag blir livrädd varje gång jag sovit näck och råkat haft lite läckage under natten och det är jätte blött mellan benen.

Ibland har man haft så kraftiga drömmar att man vrål-svettats och de är plaskvått under en också.. hua..  nu när det är bara 2 veckor kvar till BF så blir man ju som ett tappat ägg för ingenting 😃

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Theres
2014-11-27 23:31
#6

Haha, har suttit på toa och "petat näsan" med toapapper. Blöder typ alltid lite då. Sen när jag torkar mig så brukar jag stå upp (är det bara jag?), och så.ser jag blod i toan och blir helt förskräckt innan jag kommer på att det är "näsblod" ^^

golf.ifokus.se

Annons:
[Thiah]
2014-11-28 06:51
#7

Det där att kolla toapapper och lukta på flytningarna gör jag fortfarande ibland. Det går av vana och sist funderade jag t.o.m på flytningen en stund innan jag kom på mig själv. Sådär, hej Kattis du är inte gravid sluta ha koll på gravid saker! (Tänk om ens karlar skulle veta allt man håller på mem) haha

jmkforlajjf
2014-11-29 23:16
#8

Måste bara säga att när jag var gravid med min dotter, så fick jag typ "lukt-cravings" hahaha! Mina morföräldrar bor ca 30 mil härifrån, och dom har en garderob i sitt hus som luktar såååååååååå gott! När jag va i typ v. 30 så hade jag kunnat göra vad som helst för att snabbt åka dit bara för att få sitta o lukta i garderboen hahaha! Efter de försökte jag hitta jämnlika lukter, mina farföräldrars badrumsskåp funkade lite iallafall ;)

[TanatosNyx]
2014-11-30 00:26
#9

#6 HAHAHA jag har gjort exakt samma sak! fastän jag tänkte att det var dumt att slänga en blodig papperstuss så gjorde jag det iaf och tänkte att så jävla senil får man väl ändå inte vara.. filosoferar nån minut och kliver upp…. och verkligen känner mig som en fisk på torra land så som jag kippade i några sekunder haha! Alltså … magnus uggla "iq, kan räkna upp till 100"….

Upp till toppen
Annons: