Annons:
Etikettallmänt
Läst 1116 ggr
I want to belive
10/24/14, 4:14 PM

v.34

Jag är i v.34 nu och har börjat få värkar , mår illa och kan knappt få i mig mat för jag blir proppmätt på nolltid… Kan det vara foglossning? Eller är det bara vanliga förvärkar?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
ChristineL
10/24/14, 7:51 PM
#1

Värkar och foglossning är ju långt ifrån samma känsla! Känns det lite som sammandragningar och magen blir spänd så är det det :)

[TanatosNyx]
10/24/14, 8:58 PM
#2

Jag har foglossning och kan beskriva det som två ömma punkter på vardera sida om svanskotans topp, strålar ner i svanskotan och runt i bäckenet. I fogen fram hugger det till då och då, som om någon knackar till på venusberget så det hugger till liksom. Typ "aj va fan gör du?" fast ingen är där 😛 Jag kan inte sitta för länge utan att få väldigt ont, det känns att det är bäckenet väldigt tydligt. Jag får vara försiktig med hur jag rör benen, jag kan inte flytta saker med fötterna (tänk typ putta en fotboll rörelse) utan att det gör väldigt ont - detta är typiskt för foglossning.

Min foglossning påverkar inte illamående eller mättnad alls. Däremot kan det förvilla när jag är förstoppad och får tarmsmärtor samtidigt. Då känns det bara obehagligt i hela "bäckenpaketet".

I want to belive
10/24/14, 11:08 PM
#3

hahah, ja jag vette tusan !:D

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[[Rosmarmelad]]
10/25/14, 8:34 AM
#4

Du kanske ska söka vård?

I want to belive
10/25/14, 10:08 AM
#5

Nja , jag mår inte dåligt av det så , det är inga Ajaj värkar , mest… bara små som ligger o biter , och mår illa gör jag nog av halsbrännan.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Upp till toppen
Annons: