Annons:
Etikettallmänt
Läst 2132 ggr
Josephiine90
8/19/14, 7:58 PM

Ägglossningskänningar?

Kan man ha känningar inför ÄL 2 dagar innan ägglossning? Jag ha inte känt av min ÄL förut, dels för att jag inte haft nån förut då jag har pcos, och  i juli körde jag på en ÄL-sticka/räknade ut den. Men nu har jag en små knepiga känningar, inte riktigt värk inne i nedre delen av magen. Sen har jag varit lös i magen hela dagen. Vet att syrran brukar bli lös i magen en tid innan mens, men kan det vara innan ÄL? Eller har det ändats och jag har ÄL redan nu? FÖRVIRRAD!

Annons:
ChristineL
8/19/14, 8:04 PM
#1

Ja det kan man, jag brukar ha äl-flytningar i ca fem dagar och ömma bröstvårtor fram till mensen börjar.

Josephiine90
8/20/14, 11:56 PM
#2

#1 okej, tack för svaret Christine! Kände ett par hugg  på ena sidan nedre delen av magen för en stund sen, och flytningarna är lite tjockare och rikligare än annars. Kanske en ägglossning på G nurå? Massa mys står på schemat imorgon :)

Theres
8/20/14, 11:59 PM
#3

Det brukar kännas lite tungt och liksom pirra till i äggstockarna, sen blir flytningarna liksom som slajm :) På mig iallafall ^^

golf.ifokus.se

Josephiine90
8/21/14, 12:03 AM
#4

okeej :) här kände jag bara som två svaga hugg/snabba tryck tätt inpå varann, gick nog inte ens en hel sekund imellan :P får se hur det slutar :)

Praefatio
8/21/14, 12:13 AM
#5

Att hålla koll på flytningarna är kanon, de ska som #3 säger bli som slajm, genomskinliga och sega. Tänk äggvita. Då är det ägglossning :)

Josephiine90
8/21/14, 12:42 AM
#6

Ahaaa, tack tjejer!

Annons:
Josephiine90
8/21/14, 7:45 PM
#7

Har inte flytningar som äggvita direkt, men dom är lite tjockare än vanligt iallafall.. Myste på riktigt idag så hoppas hoppas! men kör nog imorgon och i övermorgon också för att med största chans till att inte missa ÄL :)

Upp till toppen
Annons: